Just Just Just Ss501


Just Just Just Ss501

هرچی راجع به دابل اس


اطلاعیه مهم!

من چند وقته تو این فکرم که ما (یعنی همه ی طرفدارهای دابل اس) واسه خودمون گروه تشکیل بدیم.

یه عالمه گروه 5 نفره

که هر کردوم از اعضا باید طرفدار یکی از دابل اس باشن.

واسه گروهمون هم اسم انتخاب میکنیم.

چون یه مشکلی وجود داشت و اون این بود که ما مثلا چند نفر داشتیم که اسمشون حانیه بود. و من خودم همیشه همه رو با هم قاطی میکردم.

اینطوری حداقل راحت تر همدیگه رو میشناسیم.

لطفا همه این پستو تو وبلاگاشون بذارن.

همه گروه هاشونو انتخاب کنن + اسم و بیان تو همین پست نظر خصوصی بدن. حتما خصوصی باشه ها

من خودم همه رو اعلام میکنم.

خودم که فکر میکنم کار جالبی باشه.

شما چطور؟ :دی

راستی هر گروه هم میتونه واسه خودش یه آرم داشته باشه.

عکساتونم آپ کنین لینکشو برام بذارین.

دست گلتون هم درد نکنه

مرسی

بای بای

من رفتم تا آخر خرداد


نظرات شما عزیزان:

دونگ هوا
ساعت14:18---18 آذر 1391
سلام عزیزم اره پیشنهادت خوبه باید با کسای که با هم دوستنو عاشق یه عضو دابل اس هستند بشن تا حالا که هیچ کس منو نیشناسه چون من تازه وارد شدم و با اسم ها مختلفی تو نظرات گذاشتم به خاطر همین تازه اسم اصلییم التینای هست این دونگ هوا هم اسم کره ایم هستش ولی بخاطر این خبر مهمت ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Hani_Hyungi_Admin | تاريخ: شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |